Zakazan termin preko aplikacije, ispostavlja se da nije slobodan. Pomeraju me, dolazim na zakazan termin.
Za 2.400 dinara imam utisak da je neko vežbao i učio na meni i to sa ne tako uspešnim ishodom. Ono što sam dobila nije čak ni početnički, ovo nikada nisam doživela. Katastrofa.
Kada sam se obratila salonu sa fotografijom pedikira koji sam dobila, ponudili su mi u subotu korekciju. Nakon što sam zamolila da bude radni dan, jer vikendom nisam u Novom Sadu, sve što sam dobila je seen.
Uslugu obavlja: Danica
Tatjana (1 utisaka) - pre 2 meseca
Odgovor:Poštovana,
žao nam je zbog neprijatnog iskustva i što nismo odmah odgovorili na Vašu poruku – zbog manjka vremena nismo bili u mogućnosti da reagujemo brže.
Uvek nam se možete javiti za korekciju, i rado ćemo se potruditi da ispravimo sve što nije bilo po Vašim očekivanjima. Naš cilj je da svaki klijent bude zadovoljan pruženom uslugom i da iz salona ode sa osmehom.🥰